Jo sa var det att bli mamma

En vecka efter förlossningen blir jag så dålig att jag blir intagen akut på sös och upp på gynakuten, blir liggandes 3 dagar med drop och antibiotika och smärtstillande(för febern).
Antagligen fått livmodersinfektion efter förlossningen.

Efter 3 dagar bär det av hemåt igen, nu äntligen kanske man kan börja fungera normalt, mjen med tanke på stygnen i underlivet kunde jag inte sitta, knappt ligga bekvämt i nästan 3 veckor. Det sög ju eftersom detta betydda att jag var sängliggande under dom 1:a veckorna när man blev mamma och kunde itne göra ett pillefnatt.

Men som tur är läker kroppen och man blir ju faktiskt normal igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0