Känslor

Varför ska det vara så svårt. Igentligen borde det vara så enkelt.
Varför kan man inte bara veta, istället för att allt ska snurra runt så att man inte får någon ordning alls därppe i knoppen.
Just nu känns allt så himla jätte jobbigt. Vet inte hur jag känner, vad jag känner eller varför jag känner som jag gör just nu. Riktigt jobbigt.
Skulle bara vilja fly, fly från allt och sen komma tillbaka när allt känns som att det är i ordning igen.
Men det kan man inte göra, fast igentligen undrar jag varför man inte kan göra det.
Man kan inte för att man har ett samvete som talar om en massa saker för en hela tiden (räkningar, djur, hemmet, vem ska ta hand om det). Tänk om samvetet bara hade försvunnit för en sisådär 3 dagar eller nåt, så hade man kunat dra iväg och bara få tänka.
Jobbigt, så jätte jobbigt. Vill bara få allt klart för mig så att man slipper gå runt och halv vara död, eller rättare sagt som en zombie. Ingen tycker väl om en zombie, levande död. En individ som går runt och bara är, är till för att dom har hamnat i kläm med omvärlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0