sovtime?

Har fortfarande stora problem att somna, huvvet och tankarna snurrar i 180. Försöker att koncentrera mig på att inte tänka så mycke men vips så dyker dom där tusen och miljonerna tankarna upp igen. Tror att det är lite mycket nu, hoppas att det blir bättre ska försöka ta mig upp till naturoteket och köpa nåt som kan hjälpa en att somna.

Fast inatt har jag sovit betydligt fler timmar än vad jag brukar göra. Kanske har fått sova 2 timmar åt gången istället för en. Det känns ju lite skönt.

Kommentarer
Postat av: Susanne Thorin

Hej gumman, på apoteket finns det något som heter Johannesört, rogivande och dämpande, kanske kan vara något att testa. Finns förmodligen motsvarande på naturapoteket. Sköt om dig, det finns bara en av dig. Kram

2009-10-29 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0