Jaha...

Sakta men säkert går målandet och allt där till framåt. Lääääängtar tills allt blir klart så man kan få det snyggt och fint hemma.

Kursen som ja går om dagarna är bara för rolig. Ett gäng tjejer (trorvi är 12 st) som sitter o snackar skit hela tiden och inte en massa högljudda killar, underbart. Märks att det är en skola jätte kul, ungefär som ett gymnasium fast blandad ålder på eleverna. Jätte mysigt. Hoppas verkligen att man får börja en utbildning efter dom här 3 veckorna. skulle faktiskt vara jätte roligt.

Stresshanteringskursen går oxå bra. Dock blev det inget förra onsdan då våran handledare va sjuk. Tråkigt men det är sånt som händer, man får försöka komma ihåg allt man lärt sig så man inte glömmer nåt och så man inte blir mera överdrivet stressad, för det orkar jag inte med längre.
Tror jag hamnar i ett sånt där jag orkar inte bry mig syndrom nu. Ungefär som att: oj nu blev kl mycke, ähh orka bry sig, va spelar det för roll om ja kommer 5 min sent. Fast det är ju i och för sig positivt för då betyder det att jag har kommit någon vart i min utveckling mot att bli normal igen(Om jag nu någonsin kan bli det =P).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0